Werkwijze
Bij Ma-Care zijn er verschillende mogelijkheden om advies en antwoorden te krijgen op vragen die voor u belangrijk zijn:
Om voldoende tijd voor u te hebben, vragen wij u om een telefonische afspraak te maken. Het is altijd mogelijk dat een vorige afspraak uitloopt. Houdt u daarom rekening met een wachttijd van ruim 15 minuten.
Op maatTijdens het kennismakingsgesprek, onder het genot van een kopje koffie of thee, geven wij voorlichting over onze manier van werken. Wij laten verschillende type protheses zien en leggen uit hoe deze het best onderhouden kunnen worden. Verder informeren wij naar uw medische achtergrond en uw persoonlijke wensen. Als eerste zoeken wij naar een goed passende BH. Vervolgens wordt uw borstprothese aangemeten en gepast. We streven altijd naar een zo natuurlijk mogelijk beeld wat goed voelt voor u. Het komt vaak voor dat een BH moet worden aangepast. Dit laten wij door een coupeuse doen.
Nazorg & nabestellenOngeveer een week na uw bezoek bellen wij u om te informeren of uw prothese en lingerie goed bevalt of u belt ons. We kunnen dan tevens eventuele vragen beantwoorden en als er problemen zijn zoeken wij naar een oplossing. Omdat wij precies vastleggen welke lingerie en prothese u heeft en welke aanpassingen er gedaan zijn, is het makkelijk om later nog een extra BH te bestellen. Nabestellen kan telefonisch of via e-mail en wij zullen de BH dan naar u toesturen.
Garantie en klachtenregelingOp de borstprothese zit een fabrieksgarantie van 2 jaar na de aankoopdatum. Indien u aanspraak wilt maken op garantie of u bent niet tevreden over onze dienstverlening, neemt u dan contact op met Ma-Care. Wij nemen uw klacht in behandeling conform de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector. We zullen er alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen. |
Ma-CareMa-Care RoermondMedisch Centrum Bredeweg
Sandra BremmersT 06 - 27 27 85 86
| Ma-Care Maastrichtlet op! adres gewijzigd per 19 februari 2024! Christian JanssenT 06- 38 03 71 60
| Contact | Zoeken
Nieuws |